Proces obsługi zamówień

Użytkownik zgłaszający zapotrzebowanie będzie mógł wybrać produkt/usługę z katalogu zbudowanego przez użytkownika zarządzającego kontem firmowym, a następnie wysłać zapotrzebowanie do akceptacji. Przed wysłaniem zapotrzebowania do weryfikacji system automatycznie analizuje strukturę koszyka (zapotrzebowania) użytkownika oraz podpowiada zamienniki dla nabywanych produktów - jednostkowo tańsze produkty spełniające te same funkcje użytkowe.

Użytkownik ma możliwość wyboru zamiennika lub pierwotnie wskazanego produktu/usługi. Osoby odpowiedzialne za akceptację otrzymują automatyczne powiadomienia mailowe lub systemowe o konieczności weryfikacji zgłoszonego zapotrzebowania.

System Globproc automatycznie przechodzi przez kolejne etapy weryfikacji o określonym typie i rodzaju zgodnie z procesem zamodelowanym przez użytkownika zarządzającego kontem firmowym.

Po uzyskaniu niezbędnych akceptacji zapotrzebowanie jest automatycznie przetwarzane w zamówienie i wysyłane do dostawcy w postaci wiadomości elektronicznej na wskazany adres lub w postaci pliku o określonej strukturze do wskazanego (przez osobę zarządzającą zamówieniami w firmie) miejsca na serwerze dostawcy.

 

 

 

 

Reklama