Definiowanie procesu obsługi zamówień
E-usługa umożliwia użytkownikowi zarządzającemu kontem firmowym definiowanie procesu przetwarzania zakupu operacyjnego, od zgłoszenia zapotrzebowania, poprzez jego weryfikację budżetową (czy dana jednostka organizacyjna posiada budżet) i merytoryczną (czy istnieje uzasadnienie biznesowe dla dokonania zakupu), aż po wysłanie zamówienia do systemu dostawcy, który będzie mógł zostać połączony z e-usługą poprzez przygotowane w ramach projektu usługi sieciowe.
Funkcjonalność umożliwia wybór liczby etapów, typów (równoległa, kolejkowa) i rodzajów (merytoryczna, budżetowa) weryfikacji zapotrzebowania oraz przypisywania pracowników odpowiedzialnych za składanie zamówień (poprzez podanie ich loginu lub adresu e-mail), ich weryfikację lub przesyłanie do dostawców. Dzięki modelowaniu procesu obsługi zamówień przez użytkownika, e-usługa może automatycznie, według zdefiniowanego procesu przetwarzać zapotrzebowanie zgłaszane przez poszczególnych użytkowników.